بررسی رابطه بین تجربه برند، بازخوانی برند و وفاداری برند در بازاریابی تجربی (مورد مطالعه: مارال چرم)

مهدی اجلی؛ محمدمهدی مظفری؛ سحر جوهری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1402

چکیده
  در دهه‌های اخیر، تحقیق در خصوص برند مشتری، جایگاه ویژه ای را در حوزه‌های مختلف اعم از دانشگاهی و بازار کسب وکار به خود اختصاص داده است. بسیاری از محققین و مدیران شرکت به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از دلایل اهمیت مفهوم ارزش ویژه برند، نام و نشان تجاری مشتری است که موجب ایجاد ارزش برای مشتریان و هم برای شرکت می‌نماید و در نتیجه بازاریابان ...  بیشتر

بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت مدیریت و محوریت کارآفرینانه

مهدی اجلی؛ احسان همتی

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 238-257

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط میان مدیریت استراتژیک منابع انسانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی قابلیت مدیریتی و محوریت کارآفرینانه انجام شده است.روش‌شناسی پژوهش: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده‌­ها از نوع پیمایشی می‌باشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان اداره ...  بیشتر