%0 Journal Article %T تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره %J مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی %I موسسه آموزش عالی آیندگان %Z 2783-1345 %A شریفی, زینب %A یزدانی, ناصر %D 2022 %\ 02/20/2022 %V 2 %N 4 %P 333-349 %! تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره %K فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی %K هویت اجتماعی %K ارزش درک شده %K رضایتمندی مصرف‌کنندگان %K قصد خرید %R 10.22105/imos.2021.289915.1112 %X هدف: هدف تحقیق حاضر بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان از طریق نقش میانجی‌گری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان می‌باشد.روش‌شناسی پژوهش: با توجه به جامعه نامحدود کاربران رسانه‌های اجتماعی شرکت آرایشی و بهداشتی سینره، تعداد 384 نفر به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. داده‌های تحقیق با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته برگرفته از تحقیق چن و لین  (2019) جهت تجزیه‌وتحلیل جمع‌آوری شد و روایی و پایایی آن موردبررسی قرار گرفت. این تحقیق ازنظر هدف، کاربردی و از منظر گرد‌آوری داده‌ها، توصیفی از نوع پیمایشی می‌باشد. جهت بررسی داده‌های جمع‌آوری‌شده از نرم‌افزار‌های SPSS و Smart PLS استفاده شد.یافته‌ها: نتایج نشان می‌دهند که فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی تأثیر مثبت و معناداری بر هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مشتریان دارد. هویت اجتماعی و ارزش درک شده نیز بر رضایتمندی مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارند. رضایتمندی مشتریان تأثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید، قصد تداوم و قصد مشارکت دارد. هم‌چنین فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی از طریق میانجی‌گری رضایتمندی بر قصد تداوم، قصد مشارکت و قصد خرید تأثیر دارد.اصالت/ارزش افزوده علمی: نتایج این تحقیق برای طرح‌ریزی یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای شرکت آرایشی و بهداشتی سینره مفید خواهد بود و به مدیران و بازاریابان کمک خواهد کرد یک استراتژی به‌منظور افزایش سطح عملکرد برند خود به‌وسیله تعریف عوامل خاص مرتبط با قصد خرید، ارزش درک شده مشتری و هویت اجتماعی برند طراحی کنند. %U http://www.journal-imos.ir/article_138147_860f46f2cc215206aea9fc35dbc877a4.pdf