بررسی ارتباط بین عوامل تأثیرگذار بر رضایت‏مندی مشتریان محصولات لبنی به کمک تحلیل مسیر (موردمطالعه: شرکت پگاه گلستان)

تکتم سادات هدایتی

دوره 1، شماره 2 ، شهریور 1399، ، صفحه 126-139

چکیده
  هدف: امروزه بنگاه­هایی در کسب سود موفق می­گردند که در جلب رضایت مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش نمایند. با توجه به این واقعیت­ها، خریداران، کالاها و خدماتی را انتخاب خواهند کرد که با نیازها و انتظارات آن‌ها مطابقت بیشتری داشته باشد. مشتری و جلب رضایتمندی او از موضوعات کلیدی است که در دنیای رقابتی حاضر می­تواند موجبات ...  بیشتر