آسیب‌شناسی سنجش و مدیریت رضایت مشتریان در شرکت های با مشتریان سازمانی

غلامرضا توکلی؛ امید حیدری؛ مجید فیض عارفی

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 316-337

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش شناسایی آسیب­های سنجش و مدیریت رضایت مشتریان سازمانی در شرکت‌های با مشتریان سازمانی است. بر همین مبنا این مطالعه به دنبال چالش­های موجود در نحوه اندازه­گیری رضایت مشتریان در شرکت­های با مشتریان سازمانی پرداخته است.روش‌شناسی پژوهش: روش پژوهش در این مطالعه از نوع آمیخته است و جامعه آماری شامل اساتید، خبرگان ...  بیشتر