دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = %D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C %D8%A8%D8%B1 %D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
تعداد مقالات: 1
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1400، ، صفحه 333-349