واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های کاربر و سرمایه‌بر)

وحید بخردی نسب

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1400، ، صفحه 64-78

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی واکنش بازار نسبت به انتخاب راهبردهای سازمانی می‌­باشد.روش‌شناسی پژوهش: جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه شرکت‌­های پذیرفته‌شده در بازار اوراق بهادار تهران طی سال‌های 1388 تا 1398 می‌­باشد و موردمطالعه شرکت­‌های سرمایه‌بر و شرکت­‌های کاربر می­‌باشد. همچنین حجم نمونه با استفاده از روش حذف سیستماتیک ...  بیشتر