دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = رضایت مشتری
تعداد مقالات: 2
آسیبشناسی سنجش و مدیریت رضایت مشتریان در شرکت های با مشتریان سازمانی
دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 316-337
چکیده
هدف: هدف این پژوهش شناسایی آسیبهای سنجش و مدیریت رضایت مشتریان سازمانی در شرکتهای با مشتریان سازمانی است. بر همین مبنا این مطالعه به دنبال چالشهای موجود در نحوه اندازهگیری رضایت مشتریان در شرکتهای با مشتریان سازمانی پرداخته است.روششناسی پژوهش: روش پژوهش در این مطالعه از نوع آمیخته است و جامعه آماری شامل اساتید، خبرگان ... بیشتربررسی ارتباط بین عوامل تأثیرگذار بر رضایتمندی مشتریان محصولات لبنی به کمک تحلیل مسیر (موردمطالعه: شرکت پگاه گلستان)
دوره 1، شماره 2 ، شهریور 1399، ، صفحه 126-139