آسیب‌شناسی سنجش و مدیریت رضایت مشتریان در شرکت های با مشتریان سازمانی

غلامرضا توکلی؛ امید حیدری؛ مجید فیض عارفی

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 316-337

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش شناسایی آسیب­های سنجش و مدیریت رضایت مشتریان سازمانی در شرکت‌های با مشتریان سازمانی است. بر همین مبنا این مطالعه به دنبال چالش­های موجود در نحوه اندازه­گیری رضایت مشتریان در شرکت­های با مشتریان سازمانی پرداخته است.روش‌شناسی پژوهش: روش پژوهش در این مطالعه از نوع آمیخته است و جامعه آماری شامل اساتید، خبرگان ...  بیشتر

بررسی ارتباط بین عوامل تأثیرگذار بر رضایت‏مندی مشتریان محصولات لبنی به کمک تحلیل مسیر (موردمطالعه: شرکت پگاه گلستان)

تکتم سادات هدایتی

دوره 1، شماره 2 ، شهریور 1399، ، صفحه 126-139

چکیده
  هدف: امروزه بنگاه­هایی در کسب سود موفق می­گردند که در جلب رضایت مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش نمایند. با توجه به این واقعیت­ها، خریداران، کالاها و خدماتی را انتخاب خواهند کرد که با نیازها و انتظارات آن‌ها مطابقت بیشتری داشته باشد. مشتری و جلب رضایتمندی او از موضوعات کلیدی است که در دنیای رقابتی حاضر می­تواند موجبات ...  بیشتر