دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = %D9%82%D8%B5%D8%AF %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF
تعداد مقالات: 2
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره
دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1400، ، صفحه 333-349
چکیده
هدف: هدف تحقیق حاضر بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان از طریق نقش میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان میباشد.روششناسی پژوهش: با توجه به جامعه نامحدود کاربران رسانههای اجتماعی شرکت آرایشی و بهداشتی سینره، تعداد 384 نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ... بیشتربررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی
دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1400، ، صفحه 96-115