دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = بازاریابی
تعداد مقالات: 2
استفاده از مدلهای تصمیمگیری چندمعیاره در بررسی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی و برندینگ مکانی در فضای غیرقطعی
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 171-183
چکیده
هدف: در فضای کسبوکار امروزی نقش بازاریابی و مدیریت برند دارای اهمیت بالایی میباشد. مطالعات نشان میدهد که مهارت بسیار بالا و جذاب صاحبان کسبوکارها با توانایی آنها در ایجاد و مدیریت برند شناخته میشود. به همین دلیل برندها از مهمترین داراییهای مشهود سازمان میباشد. یکی از نمونههای بارز بازاریابی، ... بیشتربررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکتهای بیمه در استان کردستان
دوره 2، شماره 2 ، شهریور 1400، ، صفحه 153-166