استفاده از مدل‌های تصمیم‌گیری چند‌معیاره در بررسی عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی و برندینگ مکانی در فضای غیرقطعی

قاسم فرج پور خانا پشتی

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 171-183

چکیده
  هدف: در فضای کسب‌­و­کار امروزی نقش بازاریابی و مدیریت برند دارای اهمیت بالایی می‌­باشد. مطالعات نشان می­‌دهد که مهارت بسیار بالا و جذاب صاحبان کسب­‌و­کارها با توانایی آن‌­ها در ایجاد و مدیریت برند شناخته می‌شود. به همین دلیل برند­ها از مهم‌­ترین دارایی­‌های مشهود سازمان می­‌باشد. یکی از نمونه‌های بارز بازاریابی، ...  بیشتر

بررسی تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان

هادی حسین پناهی؛ هیرش سلطان پناه

دوره 2، شماره 2 ، شهریور 1400، ، صفحه 153-166

چکیده
  هدف پژوهش: مفاهیم تصویر ذهنی و بازاریابی رابطه روز به‌روز دارای اهمیت بیشتری برای کسب‌وکارها می‌شوند و تا حدودی نیز پژوهش‌های قبلی به بررسی تأثیر کیفیت خدمات و تصویر ذهنی نام و نشان تجاری بر روی رفتار مصرف کننده پرداخته‌اند، لذا هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بازاریابی اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان ...  بیشتر