بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران

مهدی اجلی؛ محمدمهدی مظفری؛ مینا اکبری قلعه جوق

دوره 2، شماره 2 ، شهریور 1400، ، صفحه 137-152

چکیده
  هدف: تحقیق حاضر باهدف «بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر و کارآفرینی بر عملکرد سازمانی شرکت رنگ‌سازی ایران» به روش توصیفی- همبستگی صورت گرفته است.روش‌شناسی پژوهش: جامعه آماری تحقیق 200 نفر از کارکنان شرکت رنگ‌سازی ایران بود که تعداد 132 نفر از آن‌ها به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. جهت جمع‌آوری داده‌ها، از سه پرسشنامه ...  بیشتر