روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان

سمانه حسین پوریان چابک

دوره 2، شماره 3 ، آذر 1400، ، صفحه 244-256

چکیده
  هدف: محیط‌های آموزشی به‌عنوان مهم‌ترین فضاهای تأمین‌کننده نیروی کیفی جامعه، دارای نقش بسزایی در تعامل با انسان از دو منظر فیزیکی و روانی می‌باشند. لذا حداقل کاری که می‌توان در این شرایط برای تأمین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان انجام داد، ایجاد فضاهایی شادی‌بخش در مدرسه می‌باشد. می‌توان اذعان داشت رشد و تکامل همه‌جانبه‌ی ...  بیشتر