اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان)

یزدان شیرمحمدی؛ جهان رجبی

دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1400، ، صفحه 401-419

چکیده
  هدف: هدف از این تحقیق بررسی اثر ایجاد مالکیت روانی فردی و جمعی برند برای مشتریان بر اهداف خرید از برند و تبلیغ دهان به دهان از طریق اهداف مشارکت با نقش تعدیل‌گر نوع فعالیت اعضا (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) می‌باشد.روش‌شناسی پژوهش: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جزو تحقیقات توصیفی پیمایشی می‌باشد. روش نمونه‌گیری این ...  بیشتر