مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوری‌های شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد)

احسان لطفی؛ سعید آیباغی اصفهانی

دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1400، ، صفحه 420-433

چکیده
  هدف: توسعه نوآوری شاخص معمولاً مستلزم کار با بازارها و فن‌آوری‌های جدید است که سطوح بالایی از عدم اطمینان و ریسک را به همراه دارد. توسعه نوآوری‌های شاخص به دلیل عدم قطعیت بالا منجر به افزایش بروز مسائل پیش‌بینی‌نشده می‌شود. انگیزه بخشی به کارکنان یک چالش مهم در رشد شرکت‌های بزرگ شناسایی‌شده است. این مقاله به بررسی روش‌های انگیزه ...  بیشتر