تأثیر سودمندی‌های نوآوری فناوری و انگیزه‌های استفاده از تجارت الکترونیکی بر تجربه مشتری و اطلاعات مشتری

زهرا بیگدلو؛ علیرضا روستا؛ فرزاد آسایش

دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 213-237

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر سودمندی‌های نوآوری فناوری و انگیزه‌های استفاده از تجارت الکترونیکی بر تجربه مشتری و اطلاعات مصرف‌کننده با نقش میانجی احساس لذت و استفاده به‌موقع ‌انجام شد. پژوهش حاضر از حیث هدف از نوع پژوهش‌های کاربردی می‌باشد و از حیث روش توصیفی-پیمایشی می‌باشد.روش‌شناسی پژوهش: جامعه آماری که بر روی آن مطالعه‌ ...  بیشتر

بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی

علی اکبر شهری مجارشین؛ علیرضا روستا؛ عبدالله نعامی

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1400، ، صفحه 96-115

چکیده
  هدف: هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر عوامل اثرگذار بر خرید واقعی یا نهایی کالای ایرانی با ارزیابی اثر میانجی‌گری قصد خرید و نقش تعدیل‌گری نوع محصول ایرانی می‌باشد.روش‌شناسی پژوهش: این تحقیق از بعد هدف کاربردی بوده و از لحاظ رویکرد تحقیق کمی و دارای استراتژی توصیفی پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان و مصرف‌کنندگان ...  بیشتر